wtorek, 9 września 2014

Meeting places

Ze względu na to, że dziś spotkałam sie z moją przyjaciółką, stwierdziłam, że zanim się umówiliśmy napotkałyśmy tylko jeden problem - gdzie się spotkać. Chciałam więc jakoś ułatwić to pozostałym osobom "+-" w moim wieku. Więc oto lista, gdzie ja najczęściej chodzę:
* Bubble Tea 7 (Chmielna)
* Starbucks (Widok/przy dw. Centralnym)
* Pijalnia czekolady E. Wedel (Szpitalna)
* Bar Mleczny (przy przystanku Politechnika Warszawska)
* Pola Mokotowskie
* Murek pod PKiN-em
* Schodki pod Kolumną Zygmunta (Stare Miasto)
* Charlotte. Chleb i Wino (pl. Zbawiciela)
* Yana Sushi (Białobrzeska)

To większość moich ulubionych miejsc. Jeśli macie jakieś sugestie napiszcie je w komentarzach lub w mailach, napewno zrobię dopisek. Mam nadzieję, że choć jedno z tych, w których nie byliście - odwiedzicie - i się do nich przekonacie.

Agata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz