sobota, 13 września 2014

Little Passion

Każdy ma swoje zainteresowania, które dla niego są czymś wielkim, nie ukrywają ich, ale nie lubią się nimi dzielić. Ja mam takich całkiem sporo i żeby się przełamać część zamieszczę tu.

* Gra na gitarze
Nie jestem beznadziejna. Potrafię zagrać kilka klasycznych utworów i wiele popularnych, ale kiedy ktoś przyjdzie do mnie i zapyta, czy coś zagram moja odpowiedź brzmi: nie. W zasadzie nie wiem czemu. Może boję się, że nie jestem wystarczająco dobra.

* Pisanie
Z tym sobie zaczęłam niedawno radzić. Piszę tego bloga, czytam na lekcjach swoje pracę. Jednak mam wrażenie, że jestem w tym fatalna, bo wolę raczej nauki matematyczne. Więc... Nie wiem tylko jeszcze jak się ocenić w tej kwestii.

* Jazda na deskorolce
Jeżdżę, mam nawet na moim ig zdjęcie na desce, ale rzadko wychodzę gdziekolwiek dalej pojeździć. Nie wiem z jaką spotkam się wtedy reakcją... Nie chodzi o to, że jestem dziewczyną, ale o to, że zapewne zacznę wtedy popełniać mnóstwo błędów początkującego. Ale myślę, że trochę więcej wiary i też sobie z tym poradzę.

* Programowanie
Pisze gry i różne programy, ale nikomu ich nie pokazuję ani nie udostępniam. Nie są źle. Często sama z nich korzystam. Mogę je opublikować, ale nie mam żadnej potrzebny uzewnętrzniania się z tej dziedziny.

* Szycie
Tak. Szyję na maszynie. W zasadzie uczę się, ale idzie mi coraz lepiej i niedługo zacznę chodzić w rzeczach spod "mojej marki". Nie mogę doczekać się tego dnia i myślę, że wtedy - kiedy zacznę w tych rzeczach wychodzić nadejdzie czas przełamania.

Jakie są Wasze małe, tajne pasje?

Agata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz