poniedziałek, 1 grudnia 2014

Sweater

Coś co od razu kojarzy mi się z zimą i jest przyjemne to swetry. Uwielbiam je.
Dziś po szkole poszłam do H&M, bo w trakcie czasu wolnego na informatyce zobaczyłam na stronie internetowej, że jest tam ciekawa kolekcja swetrów i kardiganów. Kupiłam. Jakimś cudem wybrałam tylko jeden. Najbardziej podobały mi się trzy... Ta decyzja zajęła mi wiele czasu... Finalnie doszłam do konkluzji, że wybór odpowiedniego swetra jest bardzo trudny. Chciałam w jakiś sposób pomóc, więc oto moje kryteria kupowania swetrów:
* miękkość - jeśli jest szorstki na tyle, że nieprzyjemnie się go nosi od razu go odkładam.
* długość - jeśli jest to sweter na zimę - wtedy musi być trochę dłuższy.
* splot - musi chociaż wyglądać na ciekawszy, jeśli jest to bardzo gruby sweter.
* grubość - jeśli jest to zimowy sweter, wtedy lepiej wybrać ten grubszy.
Są to 4 podstawowe kryteria, które stosuję przy kupowaniu swetrów. Niby oczywiste, ale często się o nich zapomina.
Jeśli macie jakieś swoje chętnie je poznam, zostawiaj komentarze, albo pisz maile na agdoma@gmail.com
Agata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz