wtorek, 7 października 2014

Pytanka

Ostatnio zostałam poproszona o odpowiedzenie na kilka pytań... No i się zgodziłam i dziś opublikuje je wraz z moimi odpowiedziami.
P1: Jaki masz kolor oczu?
O1: Niebieski, ale są osoby, które twierdzą, że "szarawy".
P2: Ulubiony kolor?
O2: Nie mam, ale mogę podać jeden z tych, które bardziej mi się podobają; szary.
P3: Masz jakieś zwierzątka?
O3: Nie, ale kiedyś miałam rybki. :)
P4: Wolisz charmsy czy beadsy?
O4: Charmsy oczywiście.
P5: Czy podwijasz nogawki jeansów?
O5: Ostatnio zaczęłam, ale nie robię tego stale.
P6: Ulubione perfumy?
O6: Sadie, Hollister.
P7: Ulubiona kawiarnia?
O7: Starbucks - przy centralnym.
P8: Czy kupujesz mydła zapachowe? xD
O8: Raczej nie... Chociaż niecały rok temu używałam czekoladowego.
P9: Chciałabyś mieć tatuaż?
O9: Raczej nie, ale kto wie, jak będę uważać za kilka lat.

To wszystko. Dzięki za fajne pytania. ;) Jeśli i Ty masz jakieś - napisz komentarz lub na mojego maila: agdoma@gmail.com

Agata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz