sobota, 29 listopada 2014

Manga&anime

Chciałam się podzielić swoim zdaniem na temat niedawno odkrytego przeze mnie świata mangi i anime. Tak, tak wiem. Pewnie połowa osób właśnie zamknęła tą witrynę lub nie chce tego dalej czytać, ja pewnie też z 2 miesiące temu tak bym zrobiła, ale... Stwierdziłam, że najpierw dam temu szansę.

Moją "przygodę" rozpoczyna Death Note, który każdemu polecam. Możecie wszystkie odcinki zobaczyć tutaj: klikając na ten link
Zachęciłam do niego wielu moich znajomych i wszystkim się podobał.

Natomiast moją pierwszą, kupioną przeze mnie magną jest "Toradora". Jest to light novel, do której też jest anime o tym samym tytule. Opowiada o chłopaku, który wraz z koleżanką przeżywa rozterki miłosne względem swoich obiektów westchnień z klasy. Dodane jest przy tym sporo humoru w dobrym guście, więc miło się to czyta.

Nie każdy lubi mangę i anime, ale warto spróbować, bo kto wie, czy Ci się nie spodoba. ^^

Agata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz